Sunday 1 May 2011

Selamat Bercuti, Semoga Selamat Pulang Ke Kampung Halaman & Jumpa Lagi

Kalam Latihan Pembangunan Sahsiah mengucapkan SELAMAT BERCUTI kepada semua warga UPSI, semoga percutian anda pada kali ini memberi seribu satu makna dan kenangan yang bermakna dalam kehidupan sebelum bergelar PENDIDIK yang sebenar.

Kepada MAHASISWA & MAHASISWI yang menjalankan kewajipan di medan persekolah untuk menyelesaikan PRAKTIKUM,  semoga sentiasa sabar dan redha dalam melalui duani persekolahan yang sebenar. Kutiplah mutiara-mutiara ilmu yang ada untuk di jadikan kalung yang berharga pada masa hadapan kelak apabila anda bergelar GURU.

 HADIAH DARI MAHASISWA UNTUK MAHASISWA


Selamat bercuti kepada semua... mungkin ada sudah yang balik atau sedang berada di atas awan... manfaatkan cuti anda. Redha Allah itu sentiasa dicari. Kepada yang akan ber Latihan Mengajar, selamat berLM dan jadilah guru yang benar. Moga diberkati Allah semuanya. Ameen... =) 

post ku yg terakhir... jumpa lg lps 4 bulan.. insya ALLAH..
Malam ni bertolak balik kelantan, kepada sahabat-sahabat aq mohon maaf jika ada tersalah kata, tersilap bicara..insyaAllah andai ada umur, bulan 9 jumpa lagi..mohon doa dari kalian agar perjalanan malam ni selamat sampai...selamat bercuti buat semua...Assalamualaikum..

sahabat2 yang disayangi...saya pasti merindui kalian...ampun dan maaf atas segala kelemahan dan kekurangan....

Satu persatu sahabat pulang ke pangkuan keluarga.. Ada yg sempat jumpa ada yg x... Apa2 sy mhn maaf pd yg m'genali diri ini.. Andaikata suatu masa aku tiada lagi di dunia ni, sedekahkanlah al-fatihah bila teringat namaku =(

Alhamdulillah..selesai sudah untuk semester 4..
~SELAMAT BERCUTI KAWAN-KAWAN~

Menanti detik keberangkatan pulang meninggalkan bumi Tanjung Malim untuk mendarat di Bumi Serambi Mekah.....Rindunya.....:) tak sabar nak balik.......huhuhu
***owh Tanjung Malim, jumpa lagi 11 september nanti.....:)

Mahasiswa Pendidik mengucapkan selamat bercuti panjang kepada semua Mahasiswa/wi UPSI dan juga yang berada di kampus2x lain. Terima kasih diucapkan kepada mereka yang terus bersama dengan MP berdiri teguh bersuara memperjuangkan kebajikan dan hak Mahasiswa. Jutaan kemaafan dipinta andaikata terdapat kata2 atau post2 yang kurang sesuai di wall KSMP. Insya Allah, jika diberi umur yang panjang, kita bersua lagi di semester hadapan. Teruskan Bersama Mahasiswa Pendidik.. 

Inilah sebahagian kata-kata siswa/i UPSI, hadiah khas kepada pengunjung Kalam Latihan Pembangunan Sahsiah pada sesi kali ini. Semoga dipanjangkan usia, agar dapat dikekalkan ukhwah yang terbina... Salam Permisi....


Coretan Rasa : RM

0 Pandangan:

Post a Comment